محصولات شرکت ایفوریا

معرفی ۱0 عطر فوق‌العاده از ایفوریا

معرفی ۱0 عطر فوق‌العاده از ایفوریا

تصور کنید بهترین ساعت و کفش را دارید ولی هنوز برای رفتن به یک مهمانی آماده نیستید. بله، حس کردن یک رایحه و بوی فوق‌العاده باعث می‌شود که هر شخصی احساس غرور کند. تصور کنید که یک بوی خوب چطور می‌تواند در یک مهمانی شما را مهم و باارزش نشان دهد و همه را مجبور کند اسم ادکلن شما را بپرسند.

در این مقاله قصد دارم شما را با ۱۱ نوع از انواع ادکلن‌های محصولات ایفوریا آشنا کنم تا دیگر استرس بوی خوب و قیمت مناسب را نداشته باشید.

  1.  ایوکتوس
    این عطر نماد قدرت و جسارت برای یک مرد است. رایحه‌های مختلف و ماندگاری بالای ۸ ساعت به شما این امکان را می‌دهد تا مدت طولانی بوی خوش خود را حفظ کنید. رایحه‌های ترنج و گریپ‌فروت برای ساعت‌های اولیه، یاس بنفش و فلفل برای ساعت‌های میانی و عنبر و نعناع هندی برای ساعات پایانی در این عطر وجود دارد.
  2. باکارت رژاینو
    این عطر هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی شده است و طبع گرم و شیرین، ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد.
  3. بولگاری اینفوریا
    یک رایحه گرم و شیرین از ایفوریا، ترکیبی از برگ بنفشه، یاسمن و چوب صندل است. سگاری مشکی رایحه یاسمن را در بهترین حالت ممکن نمایان می‌کند.
  4. جادور اینفوریا
    یک عطر کلاسیک زنانه، بسیار شیک و باکلاس که رایحه‌اش عواطف و احساسات افراد را لمس می‌کند.
  5. دانهیل قرمز و آبی ایفوریا
    دانیل آبی عطری مردانه با رایحه ترش و ملایم است. دانهیل قرمز مردانه رایحه گرم با بوی لیمو و شکوفه پرتقال باعث شادی و نشاط زیادی برای شما می‌شود.
  6. ساواج ایفوریا
    رایحه ملایم و تلخ، مناسب برای آقایان است. به محض اسپری کردن آن می‌توانید رایحه فلفل، نارنج و عنبر را احساس کنید.
  7. مگامار ایفوریا
    یکی از معروف‌ترین عطرها که هم مردانه و هم زنانه است. نت آغازی بوی آب دریا و پرتقال، نت میانی چوب صندل و خزه درخت بلوط، و نت پایانی اسطوخودوس و جلبک دریایی است.
  8. مونت بلک
    یک عطر مردانه فوق‌العاده که رایحه آن به شما غرور و جسارت می‌دهد. نت اولیه با رایحه ترنج، اسطوخودوس و آناناس تجربه‌ای فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهد.
  9. ساواج الکسیر ایفوریا
    یک عطر مردانه تمام‌عیار با غلظت بالا و نت‌های تند و گرم اسطوخودوس، دارچین، بالزامیک و کهربا را دارد. یک انتخاب فوق‌العاده برای تمام آقایان با هر تیپ و استایل.

برای خرید این عطرها و اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت unli.ir مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *