مراقبت پوست

سرم جوان سازی ضد جوش سرم ضد جوش گیاهی

سرم جوان سازی

سرم جوان سازی لاکچری کوین | فواید سرم های کلاژن برای پوست چیست؟

پوست همواره عنصر اصلی جذابیت انسان بوده و خواهد بود و همواره برای داشتن پوستی سالم و جوان تر، راهکار های نو ابداع می شوند. در دهه اخیر نیز روش های بسیاری برای جوانسازی پوست ابداع شده است. میکرونیدلینگ، تزریق ژل و چربی، لیفت و بوتاکس از اسامی هستند که در بسیاری از مراکز تخصصی پوست و زیبایی شنیده می شوند.

در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز شرکت های دارویی پیشرفت بسیار خوبی داشته اند و محصولات بسیار باکیفیتی نظیر سرم جوانساز پوست یا سرم های کلاژن تولید شده اند. سرم جوان ساز لاکچری کویین یکی از این محصولات است که در ادامه به خواص و کارایی دقیق آن پرداخته شده است. چه روش های برای جوانسازی پوست ابداع شده است؟ چه عواملی باعث پیری پوست می شود؟ آیا می توان از پیری زودرس پوست جلوگیری کرد؟

سرم ضد جوش سرم ضد جوش گیاهی

چه عواملی باعث پیری زودرس می شوند؟

با بالاتر رفتن سن، فرایند های بدن مانند رشد سلول های پوستی و ترمیم سلول های پوستی کاهش میابد. کلاژن ها از پروتئین هایی هستند که به قوام و استحکام پوست کمک میکنند. این پروتئین ها توسط سلول های پوستی ساخته می شوند و بالاتر رفتن سن باعث کمتر شدن سوخت و ساز و فعالیت سلول های پوستی می شود.

کاهش این پروتئین های کشیده در پوست باعث می شوند که استحکام پوست در طول زمان کاهش یافته که باعث می شود طی این فرایند چین و چروک و خستگی هایی بر روی پوست ظاهر شوند. تما مهم ترین عواملی که باعث پیری پوست می شوند چیست؟

  1. سیگار کشیدن

سیگار از مهمترین عواملی است که باعث پیری پوست دست و صورت می شود. دود سیگار پر از رادیکال های آزاد است که باعث سرطانی شدن سلول های پوستی و مرگ این سلول ها می شود. مرگ سلول ها و یا از کار افتادگی سلول ها باعث کمتر شدن پروتئین های پوستی می شوند که برای استحکام، سلامتی و ایمنی پوست لازم است.

  1. ژنتیک

در شرایط نادری، بیماری های پیری زودرس در کودکی نمایان میوند. متاسفانه درمان های قطعی برای این نوع از نقص های ژنتیکی یافت نشده است. در این گونه موارد، استفاده از محصولاتتی مانند سرم جوان ساز لاکچری کویین و سرم کلاژن میتواند به صوذت موضعی اثرات بیماری را کاهش دهد و روند بیماری را به تعویق بیندازد.

  1. اشعه آفتاب

تخت های برنزه کردن بدن و زیاد تحت تاثیر نور آفتاب بودن باعث پیری زودرس در پوست می شود. به همین دلیل استفاده از ضدآفتاب هایی با SPF مناسب، بسیار توسط پزشکان و متخصصین پوست توصیه می شود. پرتو های نور خورشید دارای اشعه هایی هستند که باعث آسیب به DNA سلولی می شود و در کار سلول ها اختلال ایجاد میکند.

  1. کیفیت خواب کم

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در زمینه کیفیت خواب و تاثیر آن بر روی بدن، در دانشگاه یوتا، کیفیت خواب تاثیر بسیاری بر روی پیری زودرس و چین و چروک های پوستی دارد. طی این گزارشاتی که از شرکت کنندگان گرفته شده به وضوح بیان می کنند که کاهش کیفیت خواب (ساعت و میزان خواب و کیفیت خوابیدن) تاثیر بسزایی بر روی سیستم ایمنی بدن دارد.

همچنین شواهد این تحقیقات نشان داده است افرادی که کیفیت خواب کمتری دارند بیشتر مستعد بیماری متابولیسمی هستند که به طور مستقیم بر روی پوست و دیگر اندام های بدن تاثیر منفی دارد.

سرم جوان سازی

  1. رژیم غذایی نامناسب

پیش از این موارد باید خاطر نشان کنیم که چاقی و لاغری های پی در پی به پوست اسیب بسیاری وارد میکند که حتی در بعضی موارد جبران ناپذیر است. بر اساس تحقیقات انجام شده، رژیم های غذایی که سرشار از مواد چربی و قندی باشند، احتمال پیری زودرس پوست را افزایش میدهند.

  1. مصرف الکل مخدر ها حتی کافئین

نوشیدن بیش از اندازه الکل باعث کم آبی بدن می شود و همچنین الکل ها سرشار از رادیکال های آزاد هستند. همانطور که گفته شد رادیکال های آزادی که در مواد غذایی ممکن است وجود داشته باشد برای سلامت پوست بسیار مضر هستند و می توانند باعث مرگ سلولی شوند. از طرف دیگر الکل با تاثیر بسیار بر کبد، احتمال بیماری ها و تداخلات متابولیسمی را نیز افزایش میدهد که تاثیر این مواد را مضاعف میکند.

  1. آلودگی محیطی

زندگی در شهر های بزرگ ایران به معنای زندگی در هوای الوده است. الودگی ها با ایجاد لایه ای بر روی پوست، منافذ پوستی را مسدود میکند. بسته شدن منافذ سلولی باعث مرگ سلول های پوست و در نتیجه کم شدن میزان پروتئین های لازم برای استحکام پوست خواهد شد. در بسیاری از موارد، سموم و آلاینده هایی که در هوا وجود دارد میتوانند باعث مرگ سلول های پوستی شوند.

سرم جوان سازی لاکچری کویین ؛ درمان پیری زودرس

همانطور که گفته شد، عوامل محیطی بسیاری در کنار عوامل داخلی بر روی پیری زودرس پوست تاثیر دارند. یکی از درمان های موضعی که برای جوانسازی پوست انجام می شود، استفاده از سرم های کلاژن ساز است. این سرم ها با تحریک سلول های پوست به تولید کلاژن بیشتر، باعث استحکام بیشتر پوست می شود.

سرم جوان سازی

موارد دیگری از کلاژن نیز وجود دارد که به آنها کلاژن برونزا گفته می شود. این کلاژن ها بر خلاف موارد گفته شده توسط سلول های پوستی تولید می شوند و به استحکام پوست کمک می کنند.

خواص سرم های کلاژن چیست؟

امروزه روتین های پوستی بیش از پیش مورد ملاحظه مردم واقع شده اند  و افراد به دنبال داشتن روتین پوستی کامل و موثر هستند. به غیر از لوازم آرایشی مناسب، برای داشتن روتین پوستی خوب باید از محلول ها و سرم های مراقبت پوستی نیز استفاده کرد. یکی از این محصولات، محلول های کلاژن هستند. این سرم ها همانطور که گفته شد وظیفه افزایش این پروتئین های پوستی را دارند که در استحکام و شادابی پوست نقش موثری را ایفا میکنند.

این سرم ها ،مانند سرم جوان ساز لاکچری کویین، محلول های غلیظی هستند که به شکل موضعی بر روی محل مورد نظر استفاده می شوند. منظور از غلظت، غلظت بالای ترکیبات فعال و موثر است، با این حال گرانروی سرم ها رابطه ای به کیفیت محصول ندارد. سرم های پوستی از بهترین محصولاتی هستند که باید حتما در روتین پوستی قرار بگیرند. سرم های پوستی به علت داشتن ترکیبات فعال، تاثیر خود را در کوتاه مدت بروز خواهند داد.

  1.     آبرسانی بسیار عالی به پوست صورت

به صورت کلی میتوان گفت که پوست ها یخشک بیشتر مستعد چین و چروک های پوستی هستند. اما باید بدانید هر چه پوست شما بیشتر آبرسانی شود احتمال چین و چروک ها بر روی آن کمتر خواهد شد. کلاژن های پوستی و دیگر پروتئین های پوست با افزایش رطوبت پوست رابطه مستقیمی دارند و پوست هایی که رطوبت بیشتری داشته باشند، جوانتر و شاداب تر نیز به نظر میرسند.

  1. بهبود بافت پوست

با کاهش وزن، پوست شل شده و افتادگی هایی در پوست مشاهده می شود. بسیاری از افراد برای این کار لیفت پوست را پیشنهاد میکنند اما بهتر است بدانید، بسیاری از این شل شدگی ها و افتادگی ها با یک سرم کلاژن عالی، مانند سرم جوان ساز لاکچری کویین قابل حل است. بهبود بافت پوست تنها به معنی کاهش خطوط پوست نیست بلکه خاصیت کشسان پوست که یکی از مهم ترین ویژگی های پوست است را نیز در بر میگیرد.

قابلیت کشسان پوست به پروتئین های پوستی رابطه مستقیمی دارد. جالب است بدانید پوست های خشک خاصیت کشسان بیشتر و پوست های چرب، خاصیت ارتجاعی کمتری دارند. علت این مورد بافت چربی است که در زیر پوست قرار دارد.

یکی از آسیب های جدی که اشعه های مضر خورشید به پوست انسان وارد میکنند، تاثیر بر روی پپتید های پروتئین های پوست است. پروتئین ها از شاخه های پپتیدی تشکیل شده اند و نور خورشید با تاثیر بر روی پیوند ها و حتی ساختار پپتیدها را تخریب و دچار دگرگونی میکند. یکی از راه های جلوگیری از این موضوع ضد آفتاب های مناسب است. اما در طولانی مدت، بهتر است که سرم های کلاژن را در روتین پوستی خود قرار دهید.

  1. کاهش خطوط پوست

سرم جوان سازی
پدیدار شدن خطوط اخم و خنده در اطراف چشم ها و گونه ها از بزرگترین و شایعترین مواردی هستند که با مصرف سرم های بهبود دهنده پروتئین های صورت، کاملا برطرف می شوند. علت این خطوط، تا خوردگی پوست از محل یکسان در طولانی مدت و به کرات است. با افزایش پروتئین های پوستی، استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد.

به همین دلیل این سرم های پوستی، مانند سرم جوان ساز لاکچری کویین، میتوانند به عنوان درمانی برای از بین بردن خطوط اخم در پیشانی، گونه ها، چانه و حتی دور چشم باشند. در محل هایی که ضخامت پوست کمتر است، مانند دور چشم و پیشانی، ایجاد این خطوط سرعت بیشتری دارد ولی با افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست، تمامی این خطوط محو خواهند شد.

  1. محافظت در مقابل عوامل آسیب زا

سرم های پوستی به تنظیم PH و اسیدیته پوستی کمک میکند. اسیدیته پوست معمولا در فصل تابستان که عرق کردن شدت بیشتری میگیرد بیشتر می شوند و نیاز به استفاده از این محصولات دو چندان خواهد شد. جالب است بدانید که اسیدیته پوست با تاثیر بر روی ساختار پپتید ها و پروتئین های پوستی است که باعث ایجاد خستگی و تغییرات بر روی پوست می شود، در نتیجه داشتن پوست سالم، یکنواخت و شاداب به استفاده از محصولاتی مانند سرم جوان ساز لاکچری کویین نیاز است.

  1. درخشندگی پوست

همانطور که گفته شد، یکی از مهم ترین ویژگی های که به این محصولات اطلاق می شود، خواص آبرسانی آنها است. ایمن محصولات با ابرسیانی بسیار عمیق به پوست شما (به صورت موضعی)، باعث درخشانی و طراوت پوست شما خواهد شد. از بین بردن خطوط صورت و دست ها و همچنین از بین بردن منافذ پوستی صورت، به علت آبرسانی و ترمیم و افزایش کلاژن های پوست، از دیگر مزایای استفاده از این سرم ها است.

  1. خاصیت آنتی اکسیدان

استفاده از محصولات برند همواره توصیه اصلی متخصصان بوده و هست. استفاده از محصولات برند به شما این اطمینان را میدهد که از بالاترین تکنولوژی ساخت در محصولی که استفاده میکنید به کار برده شده است. آنتی اکسیدان بودن محصولات پوستی، مخصوصا محصولاتی مانند سرم جوانسازی لاکچری کویین، از مهمترین اهداف پیشرفت برند ها است.

آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزادی که در محیط وجود دارند، مانند الودگی ها و حتی اشعه خورشید، واکنش نشان داده و مانع از واکنش این رادیکال های آزاد با پپتید ها و DNA سلول ها می شود. میتوان این مورد را مهم ترین ویژگی محصولات بهداشتی و مراقبتی دانست و همین دلیل به تنهایی می تواند بهانه ای برای قرار دادن این محصول در لیست روتین پوستی شما باشد.

جلوگیری از پیری زودرس پوست با سرم جوان سازی لاکچری کوین

روتین پوستی و همچنین محافظت از پوست امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. آیا میدانستید در افرادی که برای مراقبت های پوستی خود در هفته حداقل 2 ساعت زمان اختصاص میدهند، احتمال بروز چین و چروک و همچنین بیماری های شایع پوستی مانند قارچ های پوستی، جوش و آکنه، 67 درصد کمتر است!

سرم جوان سازی

برای داشتن یک روتین پوستی صیح بهتر از بهترین لوازم بهداشتی مانند محصولات برند استفاده کنید، حتی الامکان محصولات ارایشی را کمتر استفاده کنید و یا از محصولاتی استفاده ککنید که عوارض کمتری برای پوستتان دارند.

برای استفاده از سرم کلاژن، بهتر است طی دستورات زیر عمل کنید.

بهتر است سرم های مورد نظر را زیر مواد ارایشی سنگین تر مانند کرم پودر، ضد افتاب و مرطوب کننده ها به کار برد.

بهترین زمان برای استفاده از این سرم های ضد لک و انتی اکسیدان مانند ضد افتاب ها صبح است. این محصولات همانطور که گفته شد از پوست شما در مقابل اشعه های افتاب و الاینده ها محافظت میکنند.

بهترین زمان برای استفاده از سرم های کلاژن مانند سرم جوانساز لاکچری کویین شب است تا مواد و ترکیبات فعال داخل محلول بتوانند به طور کامل جذب شده و فرایند ترمیم به صورت کامل انجام شود

افرادی که پوست خیلی خشکی دارند بهتر است از محصولات اب رسان نیز در کنار سرم ها استفاده کنند اما برای پوستا های معمولی الزامی وجود ندارد.

بهترین سرم کلاژن را استفاده کنید

استفاده از برند هایی مانند لاکچری کوین برای شما این مزیت را دارد که از برترین تکنولوژی استفاده می‌کنید. زیرا شرکت ها و برند های بزرگ همواره در حال رقابت برای پیدا کردن فرمولاسیون جدیدی برای فواید بیشتری در محلول های خود هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *